woensdag 24 februari 2010

Italia al Dente







In het weekend van 6 en 7 maart kunnen we ons even in Italië wanen.
Heerlijk ondanks het koude winterweer hier, het gevoel van het warme Italië.

Ik vind Italië echt een prachtig land. De natuur is er prachtig,m het landschap, de geweldige cultuur en geschiedenis en uitaard het fantastische Italiaanse eten en het heerlijke klimaat.
Op de taal na zou ik er werkelijk zo kunnen wonen. Maar na een week gaat ook de taal wennen en begrijp je steeds beter waar dat drukke gebabbel over gaat.

Op 6 en 7 maar wordt ITALIA AL DENTE georganiseerd in Amsterdam, waar iedereen kan genieten van authentieke Italiaanse lekkernijen en wijnen, non-foodproducten en nog veel meer Italiaans.

De beurs zal veel verschillende stands hebben met de volgende thema's:
Wijn, Delicatessen, Olijfolie, Koffie, (Culinaire) Reisaanbieders en accomadaties in Italie, Koken en Eten, Boeken, Tijdschrifen, Kunst, Servies, Aparatuur, Pannen en Hebbedingentjes

Het lijkt mij in ieder geval erg leuk !
Na het bezoek zal ik uitgebreid verslag doen :)

Informatie: http://www.italia-al-dente.com/index.php/home.html

Locatie: Loods 6, Bagagehal,
KNSM-laan 11 t/m 311, Amsterdam

Prijs: 12,50

1 opmerking:

  1. Ah... ik had er ook heen gewild maar helaas... kunnen we volgend weekend niet... Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
/* zoekresultaten */